‘BOG BIRA POBJEDNIKE’ PRVI DIO


‘BOG BIRA POBJEDNIKE’

PIŠE: Aldin Usanovic


Zasto sam se ja danas sjetio 1995 godine.i zasto sam apsolutno siguran da se te godine tacnije 30.11.1995 vecina nas nije radovala dogadjaju koji ce usljediti.Neki zbog zaljenja Ex Jugoslavije neki su bili spremni reci nikad ovdje napretka vise nece biti…
Ali ja sam ipak bio malo drugacijeg misljenja ,jer kako kazu moji najblizi ti si ‘vjeciti kontras’,a u ovom slucajnu to ce mozda ispasti pozitivno za sve nas.
Dakle 30.11.1995 nogometna reprezentacija Bosne i Hercegovine odigrala je svoju prvu prijateljsku utakmicu. Jedan mjesec poslje zavrsetka rata na poziv selekcije Albanije reprezentacija Bosne i Hercegovine gostovala je u Tirani gdje je porazena sa 2:0. Tacno 13 igraca od toga vecina pred krajem svoje karijere branila je boje Bosne i Hercegovine .
Svoj prvi međunarodni meč u historiji Bosna i Hercegovina je igrala u sljedećem sastavu: Pintol, Musić, I. Duro, Konjić, Begić, N. Fazlagić, Džafić (S. Fazlagić), Demirović, H. Musemić (Osmanović), Turković, Hrnjić. Selektor je bio Fuad Muzurović.
I tako tu je sve I pocelo I jos traje.Godinu poslije,BiH nogometni savez je primljen u svjetsku nogometnu federaciju FIFA sto je omogucilo I prvo ucesce u kvalifikacijama za SP u nogometu U Francuskoj 1998.Prve ‘’domace’’ utakmice BiH je morala igrati u Bolonji,na neutralnom terenu 1998 godine BiH savez je primljen u evropsku nogometnu federaciju UEFA kao punopravan clan.

Kosevo: BIH – Danska: 11.10.2003

Mogao je biti historijski dan,jos jedan od mnogih u Bosni I Hercegovini,kao onaj 3 aprila 2003. kad je u 67.minuti utakmice sa reprezentacijom Danske s terena izasao Mirko Hrgovic,Hrvat,krizajuci se slijeva nadesno,a u igru usao Vladan Grujic,Srbin,krsteci se s tri prsta,zdesna nalijevo.Biti na toj utakmici I navijati za takvu BiH je ono sto treba svi da vidimo,zelimo I dozivimo.Jer ipak ovo je samo moguce u Bosni.
Pa ja mislim ni da Steven Spielberg neki svoj naucno fantasticni film nebi znao rezirati kao pocetak kraja nase neke male odnosno velike price nas Bosanaca I Hercegovaca.Jer niko nije osim mene slutio da ce jedna mala Bosna biti u takavoj prilici da u subotu 21. novenbra 2009 godine mozda ujedini napokon tu nasu ponavljam malu I napacenu,ali veliku I ponosnu nama svima dragu drzavu.Pa I vjeciti kontras kao I ja nisam ni u snu pomislio da cu tog dana sjediti u Kanadi I gledati historijsku utkamicu moje zemlje,ali nije bitno gdje si vazno je da nikad nezaboravimo ko smo I sta smo?


Nastavice se...

  • Digg
  • Del.icio.us
  • StumbleUpon
  • Reddit
  • Twitter
  • RSS

0 Response to "‘BOG BIRA POBJEDNIKE’ PRVI DIO"

Post a Comment